€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2008 22:56

VM-debut & 3 matchstraff.. Hmm domarna idag håller ruskigt låg nivå, vart är världen på väg, sporten förstörs & ingen verkar bry sig, förutom kung studion! Jag med..

Det borde vara förbjudet att sätta in grönj(g)ölingar (staving?!) i en viktig (för Sverige just nu iaf) match, i en VM match överhuvudtaget, dem kan väl börja med B-VM & om de visar tillräckligt bra klass så kan de få komma upp till A..

Men men nu är det inte jag som bestämmer & vore det så, så skulle Vinnerborg inte ens få döma P-11..


Nu ska jag kolla på mera hockey!


-Tycker du inte Rickard varit bra hela matchen?

-Jag tycker Rickard varit kanon bra,

gått på kropp & varit bra defensivt.

Åke & Andreas

Av Emma Johanna Andersson - 10 maj 2008 18:14

Hejja hejja!


Vilken dag det varit så här långt.. Strålande sol precis hela dagen & även nu in mot kvällen, helt sjukt hur fin maj varit såhär långt..

Började dagen med att jobba några timmar & forsatte sedan upp på marknaden som är i stan, shit så jäkla tråkig den är, blir sämre & sämre varje år eller så är det jag som blir äldre, vilket innebär att jag kommer börja gilla den igen senare! ;)


Har nyss tryckt i mig rostbiff, potatisgratäng & en härlig sallad, hur gott som helst.. Det blev även förrätt med en egengjord tonfiskröra som var helt fab enligt mig..


Nu måste jag kila bort på hotellet & stänga av bastun som det tydligen var för varmt för gästerna att använda idag..

Missade tyvärr lilla Englas begravning eftersom jag jobbade men tydligen hade den varit jätte sorlig..

Ditt äckliga skitiga monster! Hur kan man göra såhär mot en oskyldig liten tjej?!


Give me love in stereo

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards