€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 21 maj 2008 21:47

Jag har kommit på vem min favorit skådespelare är! Dermot Mulroney, första filmen jag såg med honom var Min bäste väns bröllop & senaste filmen jag såg med honom hette Georgia Rule.. Tydligen så har det kommit ut en nyare film med honom (som jag fattat det iaf) den heter Love in Manhattan & verkar vara rätt sorlig.. Den måste ses någonkväll..

Släng dig i väggen Brad Pitt

Nu ska jag fortsätta kolla på championsleauge 1-1 än så länge men heja United =) Puuss

Av Emma Johanna Andersson - 21 maj 2008 11:39

Idag har jag gjort något som jag nästan inte gjort på ett helt år, klippt mig..

Nej det är sant, jag är värdelös på att kila iväg till en salong för att få något gjort med mitt hår(& då har vi ett xantal i denna lilla staden).. Det är ren lathet & en rädsla för att komma ut därifrån missnöjd vilket jag gjort alldeles för många gånger i mitt liv, men nu är det gjort & jag är nöjd, man ser så mycket fräshare ut med ett oslitet hår, nu ska jag nog bara slänga i lite slingor så att det ser lite mera sommarblekt ut eftersom att solen inte kommer få se mig många timmar denna sommaren, ska sitta instängt på sjukhuset & putsa allt som går att putsa.. Samma tråkiga sommarjobba som vanligt men samma underbara pengar som rullar in under den tiden också!

Jag är blond sedan jag tittade ut men på senare år har det börjat mörknat & det är inte alls bra, vill inte gå & bli någon halvbrunett!


Nä nu ska jag ta & googla nåt, pusshej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards