€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 16 maj 2008 10:49

Har hittat en ny blogg som Karl Fabricius skriver.. Jag har inte varit med om detta tidigare så jag vet inte om det är något som alltid sker (alltså att en spelare bloggar åt en tidning), för om det är så kan jag förstå att Sverige är så jäkla grym på hockey, dem har en avslappnad attityd till varandra mellan matcherna & då vinner man stora mästerskap! Verkar iaf vara ett förbaskat roligt gäng där borta..


Hotell-döden II
Quebec City, Kanada - den 6 maj 2008, kl 07:29

"Vill bara klargöra lite angående busringningarna. Vi började med att ringa Per Ledin och säga att hans rum fått klagomål på alldeles för hög volym på tv:n. Han köpte det totalt och gick till och med ner till receptionen för att undersöka saken. Nästa offer var Johan Andersson. Han köpte det också totalt och när vi hotade med att han skulle få byta hotell, skyllde han på grannen och tyckte att det var rummet bredvid som skulle kastas ut. Även Daniel Widing köpte vår historia när vi sa att vi var representanter från CSKA Moskva (rysk/engelsk brytning) och ville träffa honom i lobbyn. Olyckligtvis började "Honken" asgarva i telefonen så det ledde inte vidare. Förstår att många av er läsare nu tror att vi är ett gäng 12-åringar på klassresa, men till mitt försvar skyller jag helt enkelt på hotell-döden."


Alla som känner mig vet att jag älskar konståkning så det här programmet kommer jag sitta bänkad framför iaf..

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards