€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 1 maj 2008 16:07

Hej!

Eftersom jag flyttat så har jag inte hunnit få internet kopplat ännu så därför har datorn blivit som ståendes förrutom då man slagit igång någon film eller bara lyssnat på musik..


Valborgsmässoafton var då igår & jag firade lika hårt iår som förra året & jag är fortfarand elika fundersam på om kungen firar sin födelsedag lika hårt som många andra svenskar!? 

Efter en god middag i Ön så for vi vidare ner till Pärtan & Anna & vilka underbara människor.. Ett tag blev det liiite konstigt när ägarna av lägenheten försvann pga oenigheter men när dem kom in igen så var vi back in buisness.

Jag & Pär bildade ett fantastiskt grymt lag på singstar.. Vi var oslagbara & sängen fick vänta fram till 4.30 då jag blev trött & kommit hem.. Men jag hade så himla skoj! =D

jag undrar bara vart mina solglasögon & kamera är.. Hmm, någonstans antagligen!


Nä nu får jag ont i huvudet så jag orkar inte mera.. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards