€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 3 maj 2008 23:10

Jag skrattar ihjäl mig!

Av Emma Johanna Andersson - 3 maj 2008 21:43

Ibland är livet underbart, idag är det det eftersom att Sverige hade sin första match i VM 2008 & Rickard fick göra det sista & helt avgörande målet.. Han är grym!

Jag har saknat hockeyn & det känns bra att man får se "Sveriges bästa & pålitligaste hockeyspelare"(iaf de som är tillgängliga) i de gul-blåa tröjorna!

Det är en skam om man inte ställer upp i ett VM.. Man ska känna sig stolt att representera sitt land, sedan så är det det där med motivationen, på ett sätt tycker jag att man alltid ska ställa upp men samtidigt så finns det dem som inte har någon motivation & då gör de egentligen ingen nytta alls på isen heller.. Klurigt men upp till var & en..


Nu ska jag njuta av dagens seger även om den satt långt inne med spckling & slipning av väggar här hemma..

Tack Rickard för ett mål som var otroligt viktigt, nu måste alla börja leverera & höja sig några snäpp för detta spelet håller inte mot USA, Canada eller nåt annat storlag!


Puss&hej


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards