€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 17 maj 2008 13:15

-Jag har fan svårt att se det underbara med hockey när vi ligger under!

Men såhär dagen efter när man är i sina sinnesfulla bruk igen & kan tänka igenom matchen igår natt så föstår jag Andreas Johansson, det var underbar hockey som spelades även om vi inte vann & gick till final.. Dessa fantastiska karlar som har visat vad "stolthet över att få representera sitt land" är (som vissa "stor" stjärnor missförstått) har varit underdogs hela turneringen men visat att vi är en nation att räkna med även om vi så skickar dit J20..

Igår spelades hockey när den är som bäst, när den visar varför ishockey är eller iaf borde vara vår nationalsport! För jag tror aldrig någonsin Du gamla, Du fria spelats så många gånger som när Tre Kronor lirar hockey i världsklass! Inte länge kvar till ett nytt vinter OS..

Men först en bronsmtach där Douglas ska tackla sönder några finnar!

Jag vill även säga ett vad var det jag sa till er som tvivlade på mina ord om att bara namnen Lundqvist & Murray får motståndarna att darra.. Jag hade rätt!

Nä hörrni jag tänker avsluta dagens inlägg med att jag är kär!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards