€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 22 maj 2008 23:03

Höll på att somna av värdelösa bidrag men vaknade till liv lagomt tills röstningen var avklarad & Sverige med Perrelli i spetsen är vidare, blir en trevlig lördag kväll..



Av Emma Johanna Andersson - 22 maj 2008 15:45

Sådär nu har det äntligen börjat kommit in fler sorters blommor till blomaffärerna så jag tog mig en tripp upp till bodens för att kolla lite.. Hittade till sist rosor, smårosor, rosa rosor dessutom, dem röda var inte fina nog.. Men detta får duga ett tag, tills det kommit in ännu mera att välja på!

Av Emma Johanna Andersson - 22 maj 2008 10:45

Igår var det då championsleauge final & jag satt framför teven & kollade.. Kollade, kollade & kollade & väntade på att få slå igång en film & till slut så är det dags för de alltid lika nervpirrande straffarna, spelar ingen roll vilket lag det är, det är alltid lika nervöst..

4 stycken sätter sina när Christiano Ronaldo kliver fram, tar sats, börjar springa & stannar, redan i det ögonblicket insåg jag att han skulle missa, det går inte att tvärstanna sådär & sedan sätta den, inte en Christiano kan det!

Men vad gjorde det när Van Der Sar är en grym målvakt & räddar eller när John Terry gör en Beckham & halkar vid straffpunkten?! Nä just det, inte mycket förrutom att han själv nog vad besviken..

Efter en sen kväll i Moskva är Manchester United Championsleauge mästare & jag är nöjd & efter en ännu senare natt /tidig morgon har United en kraftig bakfylla som botas med en återställare efter någon timmes sömn :P


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards