€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 22 april 2009 23:07

...Berglund till VM, det är ju rent fantastiskt underbart bra! Gud vad glad jag blev när jag gick in på sportbladet & läste detta. Nu orkar jag nog vara vaken under matchen inatt :)

Halleljuah, thank you God!

------ 

Tycker att Alexander Steen skulle ha varit med också, han är ju ungefär 10 gånger bättre än Mårtensson & kan spela med andra än Weinhandl vilket inte just Mårtensson kan.

Av Emma Johanna Andersson - 22 april 2009 22:17

Godkväll!

Har haft problem med boggen idag, någon fer som haft det? Har gått jätte segt & ibland har det även stått att det är nåt fel. Jaja strunt i det.


Ikväll har vi varit på middag hos min favorit kille, han hade varit så glad när hans mamma & pappa hämtat honom från dagmamma så hade dem frågat varför.

- Emma komma & äta hade han svarat.

Go gullet :)

Så idag var vi där & käkade ute på altanen! Så jäkla mysigt att äntligen kunna sitta ute utan att frysa, me like! Maten var god, sällskapet helt underbart bra, så tack så jätte mycket kära siss, Matte & Wille =D

Efter att prinsen lagt sig så for vi vidare till Jimmy & AK för Roomservice som jag & AK väntat på lääänge, sedan såg vi också Greys när vi ändå var där ;p


Nu ska jag försöka hålla mig vaken för inatt ska det ses NHL hockey, vi får se hur länge jag pallar. Puss!


PS: Idag fyller min älskade Magda 21 år, stort grattis babe! 

Jag älskar dig & saknar dig sååå mycket!

Av Emma Johanna Andersson - 22 april 2009 10:45

Idag har solen & värmen på samma gång hittat till Sollefteå, skulle åka iväg med några lönepapper som jag glömt bort att lämna in på Lillänget, tittade snabbt till på termometern & den stod på 17.9 grader, oj vad glad jag blev. En t-shirt & en tunn jacka åkte på, vad jag älskar när värmen är på väg in :)


Nu tänkte jag försöka leta upp en plats där man kan sitta & sola, min balkong är sollös. :(


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards