€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 19 april 2009 21:08

Hola!

Tyvärr inga bilder idag heller eftersom jag fortfarande inte fått fingrarna ur & komma ihåg kameran även fast jag spelat bingolotto där ikväll.

Japp det har jag. Vi hade familjemys förra söndagen & under det familjemyset så spelade vi bingo under uppesittarkvällen som var då & då vann jag 2 nya lotter & AK vann 100:- så vi bestämde oss för att spela även ikväll, men idag gick jag vinstlös. Trist men jaja det är alltid skoj att få sysselsätta sig med något :)


Idag firade jag även min kusin Johanna som fyllde 4 år & vilka presenter hon fick, en lekstuga, en cykel, en sparkcykel & sist men inte minst en FYRHJULING! + en massa annat smått & gott. Bortskämd är nog bara förnamnet, men det är ju ändå min mobbas dotter & som han skämde bort mig när jag var liten (fick allt jag pekade på) så är det inte så konstigt, han kan helt enkelt inte stå emot när vi 2 lägger huvudet på sne & tittar på honom med våra stora "hundögon"


Nu ska jag kolla på en av filmerna som hyrdes igår. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards