€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 4 april 2009 23:08

Hej!

Idag har jag fått fika på stan, som jag har längtat, väldigt länge sedan sist, tror jag. Har även träffat min lilla prins idag, fick en kram & en puss när han kom & likadant när han skulle hem. Söta han!

Nu på kvällen har vi varit i Forsmo & ätit + lite annat & sedan for vi upp till Jenny & Erik för en film, Sex drive som var rätt kul stundtals, har ju sett sämre filmer så den var bra, lite godis & popcorn, så nu är jag mätt & glad & hemma igen. Nu ska hockeykväll sen i Måndags ses sedan kanske sängen, får se om jag ska hämta AK ikväll hon är på lagfest & kan behöva skjuts men ställer så gärna upp som privat chaufför till henne & kanske Jimmy som är på annan fest :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards