€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 6 april 2009 18:26

Jag sitter här nu med ett fånigt leende, ett sånt där leende som skulle gå runt hela ansiktet om jag inte hade öron.

Det här är ju helt freakin fantastic!


Av Emma Johanna Andersson - 6 april 2009 11:33

Hejsan!

Sådär nu har jag jobbat klart för idag & tiden har bara flugit iväg. Kändes inte alls att det tog sådan tid som det tog. Att jobba på karamellkungen är verkligen inte lätt, det är upp & ner & dåliga ställningar för rygg & nacke när man fyller på godis så det är verkligen inte ett jobb som latmaskar kan hålla på med som många nog tror!!

Men kul är det förstås!


Stackars Marcus Johansson, säsongen är förstörd pga av Per Gustavsson, karln som borde slutat spela hockey för måga år sedan, nu åker han bara runt & glider & spelar grishockey.


Haha väldigt roligt & tragiskt egentligen att allt man gör hängs ut i tidningen, hockey spelare är också människor, dem lever utanför isen & det ska egentligen alla andra skita i, inte fan står det när Pelle Svensson 92 år från Örkelljunga kör rattfull i tidningen iaf.


Snart är det VM & jag tycker alla som kan ska ställa upp & jag hoppas att dem flesta lagen med bra svenskar i åker ut tidigt. Tänk er ett VM lag med

Henke Lundqvist, Douglas Murray, Patrik Berglund, Loui Eriksson, Fabian Brunnström + alla andra NHL proffs (som oftast brukar hitta ursäkter för att inte kunna spela men drömma kan man alltid, oftast är dem också våra största stjärnor, tyvärr!!)


Nej nu måste jag äta nåt, håller på att hungra ihjäl. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards