€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 april 2009 22:21

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAA

AAAAAA

AAA

A


SM-GULD, SM-GULD SM-GULD!

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD

SM-GULD,

SM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!


Det känns så jävla bra i hela kroppen, idag behöver jag nog inte nämna att jag är glad & lycklig det förstår ni nog..

Var sjukt nervös dem sista 3 minuterna men det är värt det, så jävla värt det.

Mer om denna magiska kväll kommer imorron när jag landat i Klimpen.

PUSSSSSSSSSSAR I MASSOR till allihopa, Färjestadare & alla andra.

Av Emma Johanna Andersson - 8 april 2009 11:55

Hej!

Idag är jag bjuden på middag till min sis med familj, ska bli mysigt tt få umgås med bara dem. Ikväll är det hockey igen & det blir nog kanske iaf en period där uppe, för jag vill hinna säga natti natt till min prins innan jag far.


Gårdagen då? Jo jag somnade efter många om & men, så många tankar som fladdrade runt i hjärnan, glad tankar självklart! Jag var så glad & upprymd att jag rent av glömde bort allt annat som egentligen borde ha gjorts här hemma igår kväll, packning tex för imorron åker vi till Klimpfjäll & blir borta i ca en vecka, ska bli skönt samtidigt som jag tyvärr missar min älskade Jonnas 5-års dag. Tänk att den damen blivit så stor, känns som nyss jag stod på "Plattan" & fick veta att jag blivit "moster". Jag var så glad, lika glad som igår. (kanske lite gladare)


Målskyttarna igår hette Peter Nordström, Jonas Holös & Marius Holtet & idag hoppas jag att dem behåller sitt fina spel från 3:e & 4:e perioden igår. Jag vågar inte en skriva vad som händer om vi vinner idag. Så spännande!!


Nej nu ska jag packa & sedan vila innan kvällens stora taburas! Puss.

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards