€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 20 april 2009 21:47

Nu har jag äntligen hämtat kameran så här kommer några utlovade bilder :)

Vi börjar med en tävling (utan pris) kolla de 2 första bilderna nedan.

#1: Finn 2 skotrar som sitter fast i berget...

#2:  Finn en människa på berget..

 Ibland blir man kissnödig på fjället & då tar man med sig kameran, vandrar en bit bort, helst in i en "skog" (om man nu kan hitta en sån) eller till ett träd som är stort nog att skymma dig, sätter dig ner, njuter av att bli alldeles kall & tar några kort på naturen runt omkring dig när du är klar med vad du nu än gjort. 

Denna bilden föreställer min skugga, mina fotspår, vit snö & en hård skare. Mer fjälligt kan det inte bli

 Sol vackra sol!


Nu ska jag invänta Ballar av stål samtidigt som jag ska försöka hålla mig uppdaterad på hur snabbat Patrik Berglund kan komma till VM. Puss!


PS: Om ni skulle känna för att vara med i tävlingen "Finn..." utan pris här på bloggen så är det bara att slänga in en kommentar om vart människan & skotrarna befinner sig, jag ger er några dagar innan ni får svaren ;)

Av Emma Johanna Andersson - 20 april 2009 14:17

Hoppla!

Idag har jag verkligen inte hunnit med många knop. Har köpt hem fina tulpaner vilket i stort sett är det enda också, städat en gnutta eftersom det kommer folk hit ikväll har gjorts med.


Vädret är jätte bra idag, synd bara att det ska blåsa, det sänker ju värmen nåt enormt, tyvärr. Ett till tyvärr är att min balkong endast bjuder på kvälls sol, himla tråkigt.


Nej men fy jag har verkligen inget att skriva, återkommer senare då jag förhoppningsvis hämtat hem min kamera. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards