€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 17 april 2009 22:49

Tänk vad fort tiden verkligen går fort, kändes ju typ som att det var igår min lilla prins föddes. Idag fyllde Wille hela 2 år & han blir bara underbarare & underbarare för varje dag som går. Så ett stort grattis till världens bästa gudson, jag älskar dig så jätte jätte mycket!


Tyvärr så får ni vänta ett tag till med bilder från fjällresan, lyckades ju glömma kameran hos Jimmy & AK idag så inga bilder är inlagda på datorn än heller, sedan så ska Jenny & Erik få skicka över en bild till mig som är hur cool som helst, enligt mig själv då ;P


Nu ska jag kolla klart på flightplan en grym film som verkligen rekomenderas att se. Pussar!

 --------------------------------------

So help me if you can,

I´ve got to get, back to the house

at Pooh corner by one.

You´d be surprised, there´s so much to be done

 Count all the bees in the hive,

chase all the clouds from the sky.

Back to the days of Christopher Robin and Pooh

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards