€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 3 april 2009 23:29

jäkla skönt! Äntligen en vinst & siffrorna stannade på 4-1 precis samma siffror som HV vann med hemma hos sig.

Finns inte så mycket mer att säga egentligen förrutom att det är bara att trumma på likadant på söndag för att sedan ha saken i egna händer i 2 raka hemma matcher.

Jonas var bra idag inget snack om den saken, monstret lever fortfarande & nu är han verkligen med i spelet igen! :)

Jag har en sak som jag som tränare skulle göra & det är att sätta in en spelare som inte är så värst bra, (tyvärr kan jag inte bestämma mig för vilken för alla är bra på ett eller annat sätt) & som jag vet inte kommer spela i klubben nästa säsong för att proppa Martin Thörnberg, HV´s bästa spelare, så att han inte kan spela mer denna säsongen, visst det låter hemskt men det skulle vara bra att ha honom borta så man slipper oroa sig för vad han kommer hitta. Jag gillar Thörnberg, han är för bra för att spela i HV!!

Usch vad elak jag är.. Men är man Darth Vader så är man ;P Mina mörka tankar kommer endast i slutspel när man vill vinna mer än allt annat!


1-0 Micke Johansson

2-0 Peter Norström

3-1 Peter Nordström

4-1 Lee Goren

Färjestad var helt klart bästa laget idag & ingen kan komma & säga att det var orättvist, orättvist var om HV hade kvitterat.


Nu ser jag fram emot en 3:e match nere i Jönköping. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 3 april 2009 16:26

Det finns en hemsida som jag älskar mer än alla andra på hela jorden & det är denna, just idag så gav den mig väldigt bra nyheter, jag blev så glad & kände att denna kvällen genast skulle bli mycket roligare nu väntar jag bara på att Dicken (& Laatikainen) ska bli spelklar & så vi verkligen kommer till match 3, 4 & 5 för att spela hem Guldet igen med alla gubbar på isen!

LOVELY!!!

Av Emma Johanna Andersson - 3 april 2009 14:35

Heeej!


Förrätten är klar & efterrätten är klar, bara huvudrätten kvar & den görs inte förrän senare, lovely! Hoppas att maten (& hockeyn) blir bra så att alla är nöjda & glad när klockan slår säng. det komemr det bli ändå, i goda vänners lag ordnar sig allt :)


Ikväll då gäller det 1-1 i matcher eller 2-0, blir det 2-0 ser det så jävla mörkt ut att jag inte ens vill vara med om det. Vet inte vad jag ska skriva mer, tror alla som håller på Färjestad ikväll kommer sitta & bita på naglarna tills jumbotrån ljuder 20.00 i sista perioden. KOM IGEN NU! :)


Nu ska jag kila bort på Ica & köpa lite gott till hockeyn, tränar man hårt får man äta mumma på helgerna ;) Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards