€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 april 2009 18:46

Sådär ja, då var dagens match avklarad & jag kan andas igen. Var så nervös de sista minurarna att jag höll på att avlida, pulsen var högre än när jag tränar & blicken var som när ett barn från Afrika får syn på mat (tror jag, har aldrig sett ett sådant barn)

Nu ska jag njuta, hela kvällen & natten ända tills imorron bitti när jag måste upp sju jäkla tidigt för att jobba lite, eller mycket.

Har fortfarande en lite klump i magen även fast det är över för idag, den klumpen kommer nog inte försvinna på minst 2 matcher till.

Hockey är nog inte bra för hjärtat, men jag har sagt det att jag kommer dö utav en hjärtinfarkt eller nåt sånt under en hockey match. Notera att jag kommer bli 125 år också, så än jag är verkligen inte påväg över till andra sidan ;)


Målen gjordes iaf av Holös, Wallin & Goren. Äntligen lossnade målskyttet för Rickard & nu kan det bara bli bättre. :)

Av Emma Johanna Andersson - 5 april 2009 18:02

Hej!


Oj vad spännande det är just nu, Färjestad leder med 2-0 som dem gjorde med 17 sekunders mellanrum i 2:a perioden nu i 3:e perioden som endast pågått i 3.30 ungefär. Tänk vad härligt att vinna här ikväll & sedan ha 2 hemma matcher, men kan HV förlora hemma kan även vi.

Nu har HV tryck. Heja Jonas!!


Förresten, jag gråter om han går till HV, hellre Luleå än HV eller för fan vad var fel på Karlstad egentligen Per? Jag tvivlar på att man kan trivas bättre i Jönköping än i Karlstad??!!


Nej men fy jag måste kolla på hockeyn är alldeles för spännande. I´ll be back. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards