€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 10 december 2008 21:13

Goderafton både herre & fru!

Idag fick jag sluta lite tidigare & det var skönt, hann iväg en sväng upp på Maxicorner där jag äntligen hittade ett par julgardiner som iaf duger.. Eller jag är väldigt nöjd med dem faktiskt,dem ser inte riktigt ut som julgardiner brukar vara & just därför känns det roligt.. Hade helst velat ha ett par med beige bakgrund eftersom så gott som alla möbler är beiga så nu skulle jag vilja byta ut soff & schäslong tygerna.. ;)

Slänger med en bild:

 

 Så, sådär ser det ut just nu i mitt vardagsrum.. :)


Nej nu måste jag sätta mig med min självutvärdering, kul, NEJ!

Imorgon ska vi iväg till kyrkan & kolla på ett julspel, jag ser fram emot det, får  se vad barnen tycker om det hela :) Men dte brukar vara mysigt med sådanna hära saker, det blir ett helt annat sätt att se på kyrkan också, det är inte det där stela som man annars kan få för sig, det där med att sitta tyst & stilla på en hård träbänk är inget barnen gör tummen upp för & inte jag heller.. ;)


Säger man förresten gå i kyrkan

eller gå till kyrkan?

Pusspuss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards