€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Rubriker åt Sportbladet

Av Emma Johanna Andersson - 26 december 2008 20:33

Godkväll!

Har inte haft tid eller ork till att uppdatera idag, mådde inte så glänsande imorse, körde Gustavbergsbussen vid 10 sedan gick jag & sov på soffan igen. När jag vaknade senare igen så mådde jag bra! :)

Hade riktigt skoj igår & om jag skulle vilja så skulle jag kunna skapa feta rubriker till aftonbladet/sportbladet, men som den icke skvallriga (haha) människa jag är så väljer jag att endast berätta för vänner.. ;P

Jag dansade inte en sekund igår, tråkigt som fan för dansa brukar vara kul, men eftersom det var max 20 pers på golvet under hela kvällen så valde jag att behålla movsen för mig själv & stå i baren istället..

Träffade en hel drös med folk som jag inte sett på super länge & det var fantastiskt kul!

När det hela var slut så gick jag & åt kebab, det var gott, pratade även med Dr. Evil & henne saknar jag väldigt mycket, men vi ska ha en fest när hon kommer hem!

Tyvärr inga bilder eftersom Marre har min kamera, försökte ringa henne igår men hon svarade inte.. Vill ha den :)


Nu ska jag kolla på hockeyn, som är totalt ointressant, Brynäs-Linköping, dyng lag båda 2. Färjestad förlorade i sudden mot Fröluna.. Då blir man ledsen. Puss!

 
 
Ingen bild

Dr Evil

27 december 2008 18:24

& Dr Evil saknar minime. RING!

 
Ingen bild

Linn E

29 december 2008 11:49

Haha! Du får inte nämna dina källor om du skvallrar till sportbladet ;) "Salle äter upp all ananas" - vilket löp! hehe. Kul att se dig iaf! Take care :) puss / Linn

 
Ingen bild

Emma

29 december 2008 13:01

hahaha! Jag kan se den framför mig.. Nej nej en bra journalist aslöjar aldrig sina källor! Det ar roligt att se dig också, länge sedan tyvärr.. Puss! :)

 
Marre

Marre

30 december 2008 00:52

Är det din kamera jag har? :P Har funderat på vem jag berövat den på ;D

http://marreb.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma

30 december 2008 01:31

haha, ja det är det.. Försökte få tag på dig men du svarade inte då på natten.. :P haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards