€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 22 december 2008 22:20

Godkväll!

2 dagar kvar till julafton, super konstigt men oj så roligt.. Jag kommer nog aldrig växa upp från att känna det där spännande med julen.. Eller ja jag kommer nog aldrig växa upp från många barnsligheter överhuvudtaget.. Typ som att åka pulka/matta/bob m.m, just därför så passar vi alla på att köpa sådanna saker till barnen nu i julklapp (de barnen som brukar spendera påsk uppe i Klimpfjäll).. Vi kan ju inte låta barnen köpa dem själva eftersom det är vi vuxna som förstör dem med våra vansinnesfärder (6-7 stycken på 2 bobar & en snowracer)nedför backen förbi huset där björkar lutar in lite här & där & har man inte rätt förare så brakar man in i björkarna, (inga namn nämda!)


Idag har jag som sagt bakat klart allt, fixat cupcaksen inför imorron så nu är det bara att invänta 17 slaget and let the dinner begin :)

 


Nu ska jag fortsätta titta på super roliga Jeff Dunham & hans lilla stand up show.

Silence, I kill you! 

PUSS!


http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Av Emma Johanna Andersson - 22 december 2008 15:48

Goddag!

Nu har jag nyss bakat det sista tilltuggen till julmiddagarna.. Blev bounty & marmelad.. Imorgon ska jag göra glasyr till cupcakesen som ska finnas med imorgon kväll när det blir julmiddag hos mormor & sedan julgransklädning i Ön, gosh I love those kind of things :)

Tilltugg tycker jag förövrigt låter riktigt roligt att säga.. :P


Idag så ringde AK & frågade om jag ville hänga med & käka lunch & det tackade jag självklart inte nej till, innan det så bjöd chefen på en godjul tårta men det var inte en av mina favoriter så jag drack kaffe istället.. Nej nu ska jag titta på den där filmen som går på teve, den verkar lite småtokig..

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards