€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 25 december 2008 12:15

Hej!

Sådär då var det juldagen & julafton är slut för denna gången, tänk att man sliter så mycket för en dags firande, men tänk så roligt & trevligt man har det! Min julafton var super, klapparna är jag väldigt nöjd med.

Pengar, presentkort på Myrra, Scheldins & Ikea, en digitalfotot ram, en mixer & en massa annat smått & gott.. Myrra är förvrigt min favorit affär i Ö-vik, en mysig inredningsbutik med en massa fina grejer :)

Min söta lilla mormor fick en mobil telefon av oss & hon började gråta, så glad blev hon :)

Nä nu ska jag försöka göra mig iordning för lite senare idag blir det julbord igen..

Hoppas ni hade en mysig jul med mycket folk runt omkring er. Puss&Kram!

(Jag)

(Wille lekte arga leken när han kom)

(Jonna & Tomten, vi hyr alltid en tomte

eftersom vi vill vara med själva allihop)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards