€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 11 december 2008 23:23

Eftersom att det är kväll & jag bor högst upp så blev inte bilderna så bra, men man kan se att snön faller ute just nu & att morgondagen nog kommer bli strålande eftersom det endast är -4.2 grader ute just nu! UNDETRBART!

Hej mitt vinterland, nu är jag här!


En av de gigantiska snöhögarna utanför mitt köksfönster & man kan även se den vackra granen som står & lyser upp gården under de mörka kvällarna/nätterna.


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 11 december 2008 16:30

Hej underbara människor!


Åhh vad bra mitt utvärderingssamtal gick, hade det varit ett lönesamtal hade jag kunnat sluta nästa år i december & kunnat leva på dem pengarna the rest of my life! Åhhhh vad jag är glad!! :D


Kommer kännas super konstigt att inte vara där nästa vecka, kommer nog upprepa det ett x-antal gånger innan jag kan gå vidare :P

Det kommer även vara jobbigt imorron då jag lämnar dem, barnen som jag kommit väldigt nära & vet en heeel del om, jag vet deras fel & brister men jag vet även om deras ljuvliga, underbara, heroiska, snälla, gulliga (and on and on and on and on) sidor, det är dem sidorna jag aldrig kommer glömma.. Dem är och förblir mina första 2:or..


Nu får det bli lite annat, kanske ska fira! ;)

PUSS!


Bilden föreställer mig & Jörgen  på en av våra

utedagar med klassen, jag vill att mina elever

ska komma ihåg som skoltid  som en bra tid i livet!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards