€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 9 december 2008 21:14

Hej!


Dagen har flytit på som vanligt, börjar känna att det närmar sig slutet för min handdledare börjar prata om utvärderingen av mig och allt det där, jag hatar den.. Är så jäkla rädd för att få värre omdöme denna terminen än de andra.. HUVVA!

Dessutom ska jag utvärdera mig själv, hur lätt är det egentligen, jag tycker ju det mesta jag gör är bra.. Nej men skämt åsido (som en gammal lärare alltid sa) det är verkligen super duper svårt att sitta & "skryta" om sig själv, är lättare att vara lite negativ, därför kommer min utvärdering bestå av allt som jag kan förändra, inte vad jag gjort bra..


På fredag blir det kasnke mera jobb, inne på fritids på skolan jag är nu.. 18.30 är sluttiden & det känns inte lockande så jag hoppas den andra tjejen säger ja.. ;)


Nu mera desperate, pusstjing

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards