€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Färdigt!

Av Emma Johanna Andersson - 13 maj 2008 22:57

Sådär nu är alla rum färdiga & resultat blev bra! Sovrummet vid första anblick blev inte allssom jag tänkt mig men när möbler & sånt kom på plats så blev det kalas! Ger er 2 bilder idag så kommer resten en annan dag..

 

Tyvärr så visar ingen utav bilderna hur tapeterna egentligen ser ut, den i hallen är glansig med typ små fyrkanter i & den i sovrummet (fondväggen) är det blommor på.. Så nu är dte bara att komma & hälsa på :)


Puss&hej

 
 
Ingen bild

Frågande

14 maj 2008 15:17

Varför raderar du inlägg nu för tiden?

 
Ingen bild

Emma

14 maj 2008 16:07

Frågande:Jag raderade inlägget för ibland blir det för många på en dag & är inlägget då innehållslöst så kan jag lika gärna ta bort det, men det är även det enda jag kan komma ihåg just nu att jag raderat..

 
Magda

Magda

14 maj 2008 17:09

Va fint! :)

http://MagdalenaW.blogg.se

 
Ingen bild

Siss

14 maj 2008 19:54

Åh vad fint ni har, nu blir jag ännu mer nyfiken att komma & hälsa på ju :-)

Som sagt får vi kanske ta oss en titt till veckan, jag & lilleman e ju ensamma i slutet så vi kanske kan kika förbi då om du inte har ngt annat för dig, men hinner språka mer om de sedan..

Kram & verkligen fint :-D

 
Ingen bild

Emma

14 maj 2008 21:01

Tack så mycket! :) Inflyttningsfest nästa helg eller vad tror du? ;)

 
Ingen bild

Emma

14 maj 2008 21:02

Ja det är bara att komma, jag är hemma hela dagarna så det är bara att kika förbi, men som skrivet så hinner vi snacka mer om det sedan.. Kram & tack! =D

 
Ingen bild

Frågande

15 maj 2008 13:04

Det hade ingenting med kommentarerna att göra.. ?

 
Ingen bild

Emma

15 maj 2008 13:40

Frågande: Nej det hade det inte, inte med tanke på att det var 2 stycken jag kände som skrivit dem & varför skulle jag radera när någon kommenterat, då skulle jag väl lika gärna kunna välja att inte publicera dem om jag inte ville ha dem här på bloggen right?! Har du någon anledning till varför jag skulle radera det inlägget bara på grund utav kommentarerna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards