€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 20 september 2009 11:04

Hej!


Sådär nu har jag jobbat klart denna helg & nu är det en ledig helg innan nästan gång jag ska jobba, känns jäkligt behagligt. Är super trött & tror jag ska lägga omkull mig på soffan en sväng. Blev lite sent igår eftersom jag hamnade hemma hos min kusin på en liten tjejfest, super kul igår inte lika idag. Tror jag var lite halv full imorse & efter ett tag började jag må illa & trodde att det kulle komma upp, men då åt jag ett ägg, en vitamin & drack massa vatten, bästa kuren ever, spänningen i huvudet släppte direkt & jag slutade må illa. Ett tag trodde jag att jag fått svininfluensan, men då ska det nog inte gå över utav min lilla hemmakur..


Nästa vecka ska jag kanske ut på praktik, får se hur det blir som egentligen, eftersom jag bytt inriktning så har jag gjort denna vfu vilket innebär att jag kanske endast behöver åka till en llu:are så att jag får göra uppgifterna, skulle vara skönt, då kan jag jobba & koncentrera mig på att endast få till bra uppgifter. :)


Nej nu blir det soffan. Puss så länge

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards