€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2009 21:58

Oj nu är jag som ett barn igen, har börjat räkna minuterna nu tills jag blir ett år äldre & ett år klokare. Längtar till imorron super mycket, kommer bli svinigt varmt här hemma men vad gör det när alla jag tycker om kommer, inte alla men väldigt många.

Har varit igång verkligen hela dagen, började klockan 06.00 imorse & sedan dess har jag hunnit med 3 renbädd + 1 städ, storstädning av stora matsalen + uppbärning av nya möbler dit in, varit en sväng på strandgränd där jag mötte Jenny som så snällt bjöd mig på mat hemma hos sig, älskar verkligen att ligga där på golvet & prata med min kloka gudson, ibland fattar man halv 7 av vad han säger men han är så mysig att lyssna på, jag lärde honom en ny låt idag, tror inte han hört den förut & han kunde den efter vår lilla bilresa. Helt fantastiskt tycker jag!

Vi har skrattat i massor tillsammans ikväll, han höll nog på att kissa på sig av skratt när vi lekte "Tarzan kör in i garaget" vid matbordet, ja jag jobbar på dagis ;)


Efter det så for jag hem & gjorde tårtor tills imorron ,tyvärr är ingen smörgåstårta gjord eftersom ingredienserna glömdes bort när jag stressade runt på ICA 19.50, men den görs imorron om den inte köps, känns väl lättast så?

Sedan så gjorde jag ett sista ryck med dammsugaren & skurmoppen så nu är det rent här hemma också.


Nej nu ska jag lägga mig på soffan & njuta av mina sista timmar som 20-åring. Puss!!

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2009 06:39

Godmorgon kära du!

Fredag & sedfan helg, denna veckan har gått super fort, kanske beror på att jag haft fullt upp all week & inte blir det bättre & lugnare för att det är helg heller. Nej ni förstår imorron jobbar jag igen & efter det ska jag hem & fira en födelsedag, en väldigt viktig födelsedag nämligen min egen. Tänk att den redan är här, när man var yngre var 5 september hur långt bort som helst, inte nu längre, nu bara säger det schvizzz så är den dagen här, me like! Hela 21 år fyller jag & då måste man ha tårta & annat gott.

Så ikväll ska jag leka hemmafru & stå med bakingredienser i händerna. :)

Ca 17 timmar kvar tills det är mitt dygn på året, Åh vad jag längtar!! :D


Nej nu ska jag kolla på nyhetrna, mormor varning men vad gör man när ingen gått ut än? Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards