€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 september 2009

SEX

Av Emma Johanna Andersson - 9 september 2009 23:21

6 poäng på 2 matcher är ett bra facit & jag nöjer mig med det. Är egentligen ingen större mening att analysera en match där Sverige vinner, speciellt inte när det faktiskt enbart handlar om att vinna, att förlora finns inte för då blir det inget VM. PUNKT.

Men ändå, varför vågar inte Lagerbäck satsa på det unga gardet redan från istället? In med Berg, Larsson, Hysén m.fl dem kan & vågar så mycket mer än de äldre, eller ja än Elmander & Källström iaf.

Men dom vann & det är huvudsaken, nästa gång vi ser dem är det Danmark som står för motståndet, gången efter det Albanien sedan är detta VM-kval avklarat & Sverige har antingen kvalat in till ytterligare ett mästerskap eller så har dom missat det & då blir jag ledsen. Jag vill se Sverige i VM!


Nu ska jag sova för imorron ska jag till skogen med en massabarn. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 9 september 2009 18:38

Nu är det onsdagsmys hoppas inte föäldrarna stör..

Sitter nu & kollar på fotbollen, Zlatan är nog inget större fan av Kim Källström, inte jag heller! Har nyss kommit till soffan så jag vet inte vilka som spelar men jag hoppas på Anders & Bissen (Sebastian Larsson).


Nej kan ju inte sitta här när det rullas boll på teven. Hörs later! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards