€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 16 september 2009 21:38

Hej kära du!

Oj vad trött jag är idag, jobbade ju på Haren idag & ungarna var helt "uppitok" idag. Var helt slut då jag slutade men fpr vidare till ICA Trollet & hjälpte Monica att göra klart Parrots. Efter det for jag hem & dog en smula i soffan kände bara att ögonlocken blev tyngre & tyngre & tillslut kunde jag inte stå emot tyngden längre. Slockande som en stjärna på soffan & vaknade 20 minuter senare. :) Skönt var det.

Efter en stund ringde Jenny & sa att de var på S-gränd, gick över dit & surrade lite sedan gick vi på ICA där jag bestämde mig för att koka saft. Yes man jag har kokat saft idag, inte svårt & jävligt gott. Mormors smultron saft, smakar typ som när min mormor gjorde egen smultronsaft när jag var mindre, vilka minnen!

Gick bort på hotelle senare för att gratulera Karin tillsammans med mamma & Sussie, åt god stubbe & skrattade så jag höll på att kissa på mig, jävlar vad kul vi har!


Nu sitter jag & kollar på the bachelor, är en tillbaka blick på alla som varit med, kanske inte det bästa men ändock roligt att titta på..


Förresten såg ni Idol ikväll? En Sollefteåbo gick vidare, Felix,:) en annan Sollefteåbo, Tove tror jag hon heter, borde flytta härifrån nu, hoppas hon skämdes rejält när hon såg detta, för det borde hon göra.


Godnatt på er alla. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards