€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 19 september 2009 10:29

Goddagens!

Nu har jag jobbat klart för idag & nu är det bara telefonen som ska passas fram till klockan 9. Känns skönt!

Min mormor kom upp på hotellet en sväng & fyllde på min plånbok, tusen tack underbara momma!


Såg män som hatar kvinnor igår, inte hela eftersom vi blev trötta, men det jag såg var super duper bra, vilken film! Jag älsar Stig Larsson!!!!


Funderar på att ta en sväng på staden idag, har inte fikat på hur länge som helst känns det som, kan inte ens komma ihåg sist jag var iväg. Tyvärr så kan jag inte följa med till S-vall idag för att fira Henkan som fyller 30 år om några dagar eftersom jag måste jobba, jävligt surt för jag vill också leka krig i laserhallen. :(


Nej nu blev jag bitter, nu måste jag gå & fika.


Är bjuden på middag, grillat, älg dessutom, yummie! Finns en positiv sak med älgjakten iaf & det är allt gott kött man får ta del av, snart kommer oxen också så då får vi påfyllning av vanlig köttfärs också. Tacka vet jag bönderna som sliter för att vi ska få det bra ;) Puss


Förresten så såg AK´s hår bra ut igår när jag for hem. DS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards