€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 7 september 2009 21:20

Hej allihop!


Idag har jag gjort absolut så lite som möjligt. Var på maxicorner en svägn & fick äntligen tag på kuddstoppning. Så nu är kuddarna nästan klara, behöver bara en söm i nederkant så att inte all stoppning far ut igen. Var på hotellet en sväng ikväll eftersom alla andra har varit på seans, jag tackade nej eftersom jag verkligen inte vill utsätta mig själv för sådanna ruskigheter. Prata med dom döda, nej tack. Jag ska prata med dom när jag vandrar över till andra sidan själv, dessutom har jag ingen närstående som dött, förrutom min farmor, hon kan vänta på mig det vet jag.


Nej nu ska jag lägga omkull mig på soffan & kolla klart på you, me and Dupree. Ta hand om er! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 7 september 2009 10:39

Hej vänner!


Nu har jag firat klart min födelsedag, tur att jag fyllde på en lördag & inte på en söndag för då hade hela måndagen idag gått åt till att vila upp sig, var helt slut efter lördagen & somnade som ett litet barn.

Vad fick jag då? Jo pengar, presentkort lite överallt, lotter, blommor, godis, en lampa och en massa annat smått & gott.

Undra vad jag ska köpa för allt? :)


Samma dag som jag fyllde år så frälste Zlatan hela Sverige inklusive mig med sitt underliga men ändå vackra mål i 93:e minuten! Härliga Zlatan & härliga Sverige.

5 september är helt enkelt en fin dag


Nej nu ska jag ta & tvätta lite. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards