€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 september 2009 22:19

Så vad tycks? Bra, dåligt?

Hoppas allt är bra med er, här är det prima liv men jag börjar bli hungrig. Imorron är dt dagen D, jag ska äntligen få jobba med fina Cilla & jag känner på mig att det kommer bli en dunder dag, enda lite jobbiga är att jag inte känner barnen så värst väl där uppe men men det ska väl gå bra det med.

Idag har jag fördrivit tiden med att dricka kaffe, prata, titta på teve & shoppa. Var på apoteket & skulle köpa handsprit men det hade dom inte, jävla människor som köpt upp all sprit bara för att det är svininfluensa tider, jag som varit trogen handsprits kund borde inte stå utan bara för att folk blivit galna. Nej folk hånade mig förut för att jag använde det nu är det de käraste dem har. Puckon! Lite upprörd blir jag allt!

sprit  

Nej nu ska jag kolla klart på Sweet home Alabama. Fin film.

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 8 september 2009 12:02

men jag håller på att fixa lite nytt här i bloggen, det är ju höst nu vare sig vi vill eller inte så jag tänkte byta bakgrund & lite sånt.. Men nu måste jag kila iväg på annat så jag återkommer senare ikväll :) Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards