€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Emma Johanna Andersson - 2 september 2009 17:57

Sitter på jobbet nu & har svin tråkigt. Här händer det verkligen inte mycket just nu men vif halv7- 7 kanske det rasslar in en själv eller 2, är inte lika många arbetare här denna veckan som det brukar & det är trist.

AK & Filippa har iaf varit här en sväng, AK skulle skriva ut några papper så lite sällskap har jag haft. Har dessutom kunnat tvätta klart sofföverdragen, shit ser ut som en helt ny soffa nu :)

Man måste passa på att förena nytta med nöje, eller det är väl inte ett nöje att tvätta men bättre att göra det nu än då man kommer hem.


Underbara Cilla ringde mig igår & nu ska vi äntligen få jobba tillsammans igen, nästa Onsdag, vi var ett sånt härligt gäng på dagis men då blev det omplaceringar lite överallt & Cilla hamnade där jag nästan aldrig är, men nu ska jag dit & det ska bli så kul! :)


Nej nu ska jag kolla hotellet mejl, sedan kolla om det finns nåt jag kan göra innan jag dör av tristess. Puss så länge

Av Emma Johanna Andersson - 2 september 2009 11:20

Hej du!


Oj kan inte riktigt fatta att vi har gått in i september nu, jag fyller snart år & det brukar innebära att det blir mer & mer höst ute, snart är alla löven på träden borta & den första snön har lagt sig här hemma.  ganska deprimerande när man tänker efter men iår är jag som förbytt, ser framemot det mysiga mörkret när man kan tända massa ljus & mysa.


Nej nu måste jag putsa köksfönstren för annars hinner jag innan lördag. Ha en bra dag! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards