€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

23 timmar

Av Emma Johanna Andersson - 23 december 2009 00:11

Oh shit vad spännande det är, nu är det bara 23 timmar & 49 minuter kvar till självaste julafton, som jag längtar. Dessa timmar som är kvar till julafton kommer bli lååånga & jobbiga, tycker alltid att det är jobbigt att vänta.

Ska stilla min längtan med julklappsshopping imorron med mammi som är ledig :)

Vet på ett ungefär vad alla ska få men mamma & momma är svåra att komma på vad man ska ge. Kanske presentkort på ICA till momma, måste ju vara en bra julklapp för mat behöver man alltid & krimskrams får man av andra ;)


Förslag någon?


Godnatt på dig fina människa!

 
 
Ingen bild

anna din bästa lillasyster :D

23 december 2009 21:57

present kort till mamma på kaphal. hon vill ha nya kläder :)

 
Ingen bild

Pompe

23 december 2009 23:26

God Jul, princess! Varma vinterkramar från mig
/Robert

 
Emma

Emma

24 december 2009 10:56

Tack detsamma Pompe!
Just nu fryser jag så varma vineterkramar är välkomna! :)

http://emmaandersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards