€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Emma Johanna Andersson - 1 december 2009 19:46

Hej fina vän!


Eftersom min dator är utlånad till min morbror så har jag haft stora problem med att uppdatera här och även hålla mig själv uppdaterad över vad som händer i folks liv, fy vad beroende man kan vara utav datorn, skulle lätt välja den framför teven.

Har nyss varit barnvakt åt Fabian, han är så go & AK fick inte klä på han när han skulle fara hem utan det skulle jag göra. Syrran Filippa var på skidträning så då passade vi på att se på sånt som Fabbe ville se på datorn och leka med bilar utan att hon störde ;)

Innan jag var barnvakt så var jag hemma hos Wille, vi kollade på kort, såg lite på youtube & lekte på bilmattan, fick även mat där, super gott!

Älskar barnen i mitt liv :)


Nu ska jag kila hem och kolla på hockey. Hör av mig när datorn är på plats hemma igen. jag saknar den. Puss


23 dagar kvar

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards