€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Emma Johanna Andersson - 10 december 2009 21:50

Hej!


Gött med en vinst idag mot Skellefteå, 3-2 blev det tillslut och även fast jag inte fick se matchen så var det spännande, istället blev det Luleå-Timrå när jag hade besök i form av en kusin. :)

Vi åt varmamackor, drack mormor Annas smultron saft & drack kaffe, Mojisgt!


Imorron är det fredag & fredag innebär idol & denna fredagen innebär idol final. Calle eller Erik, jag hejjar på Calle men tror Erik vinner. Fast Calle är mer värd det för Erik var redan så här bra när han kom Calle har ju utvecklats massor. Tyvärr är det inte det man går efter men men han var ju bäst i semifinalen iaf & det är kanske en liten fingervisning på hur jämt det kommer bli :)

HEJA CALLE!


Nu ska jag kolla på guldkompassen. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 10 december 2009 14:11

Hej hej hej!


Hallujah vilken dag, har jobbat på hotellet en vardag för omväxlingsskull, riktigt roligt men ack så mycket folk, dom flesta gästerna eller rättare sagt typ alla gäster åker hem på torsdag. Idag var en speciell dag, det var avslutningsfest för jobbet de gjort här i Sollefteå så väldigt många tog dessutom sovmorgon så vi kom inte åt rummen så tidigt som vi bruk däför blev det lite stress på slutet även fast det inte behövdes. :P Men som skrivet det var kul & jag trivs väldigt bra. :)


Nu nu orkar jag inte skriva mer ska jag lägga mig på soffan & vila, har ont i ryggen efter allt städning och bäddning. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards