€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Emma Johanna Andersson - 27 december 2009 18:50

Bengt-Åke släppte OS truppen idag & tänkte att jag skulle jämnföra..


B-Å                    Emma

Henrik Lundqvist      Henrik Lundqvist

  Jonas Gustavsson    Jonas Gustavsson

  Stefan Liv              Jakob Markström


2/3 lika.

Stefan Liv kommer inte vara med om 4 år men det kommer Markström så idiotiskt att ta med Liv istället för Jakob.


Douglas Murray    Douglas Murray

Niklas Lidström    Niklas Lidström

   Henrik Tallinder    Nicklas Grossman

Niklas Kronwall     Niklas Kronwall

Magnus Johansson  Alexander Edler

Tobias Enström      Tobias Enström

Jonny Oduya      Jonny Oduya

                                    Mattias Öhlund       ----------


4-6/8 har vi lika.

Här hade ju jag Anton Strålman & Jonathan Ericsson med också, antngen Ericsson eller Enström och antingen Strålman eller Oduya & det är tjänstefel att ta med Magnus Johansson i truppen, hoppas ha blir skadad och inte kan spela en match!!!

Jag har 7 backar uttagna medans B-Å har 8.


Henrik Zetterberg     Henrik Zetterberg

Niklas Bäckström      Niklas Bäckström

Samuel Påhlsson      Samuel Påhlsson

Loui Eriksson      Loui Eriksson

Patrik Hörnqvist     Patrik Berglund

Thomas Holsmtröm    Tomas Holmström

Daniel Sedin      Daniel Sedin

Henrik Sedin      Henrik Sedin

Daniel Alfredsson      Daniel Alfredsson

Fredrik Modin              Mikael Samuelsson

                                        Foppa               Foppa

                                    -----------------       Johan Franzén

Mattias Weinhandl       Mattias Weinhandl


Ja jag vet inte 10/12-13 hade vi lika & Modin istället för Samuelsson är en gåta men Modin var bra senast så why not egetligen.. Patrik Hörnqvist istället för PB är illa men vi får hoppas att B-Å vet vad han sysslar med. 

Jag har 13 forwards uttagna & B-Å 12.


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 27 december 2009 18:15

Fina ni!

Nu var det ett tag sedan & jag har inte riktigt tiden nu heller men jag tänkte passa på att uppdatera er om att jag lever & har det super bra.

Julen var underbar, god man & fantastiskt sällskap, fina klappar innehållande pengar, presentkort, super mario bros, sony & Mario olympic Vancouver 2010 m.m

Gissa om jag spelar teve spel som en galning numera :)


Nej nu ska jag åka iväg och kolla på super braiga Småkronorna som krossade tjeckerna med hela 10-1 igår kväll. Dom är sååå roliga att titta på :)


Puss på er!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards