€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Emma Johanna Andersson - 8 december 2009 22:29

Hej vänner!


Hoppas ni alla mår bra.. Här är det rpima liv och julklappsshoppingen börjar ta riktig fart, känns härligt för då är det snart jul jag som alltid är ute i sista minuten.

Har köpt klart åt 2 av mina kusiner & åt Jonna, tror & hoppas att dom kommer gilla klapparna. :)


Idag när jag var och lämnade lönepapperna så lyssnade jag på MJ´s This is it skiva & helt plötsligt slog det över till radion, där spelades To be with you, ni vet låten Calle sjöng i kärlekstemat på idol. Tyckte det lät som Calle & fortsatte lyssna & det var ju hans version. Ödet eller bara slumpen? Calle är ju min favorit & det har han varit sedan han kom i på audition & drog av Walking in Memphis, så jag tror på ödet! Undra bara vad ödet ville med det där?!


Nu: Brothers and sisters. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 8 december 2009 11:34

Hello!


Jag har så mycket bilder som jag måste lägga in någon dag men jag orkar verkligen inte just nu.

Sitter och klurar på julklappar till mig själv, alltså vad jag kan önska mig.

Super Mario Bros finns på listan, tänk er att få uppleva det gamla hederliga spelat

fast på mitt wii istället för pappas gamla nintendo 8 bitar, kan nog bli häftigt. :)

Just dance till wii vill jag också ha sedan är det stopp..

Måste fundera snabbt nu!


Nej nu måste jag fara på en liten miiiiini roadtrip till Lillänget & till Öhn, blir väl samanlagt 3 mil :P. Måste lämna in lönepapper, man får pengarna innan jul om jag gör det nu :) Lovely!

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards