€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emma Johanna Andersson - 13 december 2009 22:57

Hej fina du!


Igår satt jag här hemma som en pensionär, gick & la mig tidigt med en korsordstidning i knät och en penna i andra & löste kryss till mina ögonlock föll ner, ett undantag i pensionärs beteendet var att jag minsann var modig nog att lösa kryssen med en bläckpenna istället för blyerts!

Somnade i bra tid men blev väckt klockan 02.00 av att telefonen ringde, Sussie frågade om jag kunde skjutsa hem Jenny & Erik med jag kände att jag verkligen inte pallade, hade ju inte fått sovit så mycket om jag skulle ha skjutsat dom.. Men som tur var löste det sig för dom ändå har jag hört :)


Imorse ringde klockan vid 7 & det var bara att pallra sig upp för att ge kära gäster frukost, en intressant dag innehållande en mystisk person på ett rum & en Markus Fagervall på ett annat.

En intressant sak/ en liten studie jag har märkt/gjort är att när det bor "kändisar" på hotellet är det stjärnan i gänget, alltså den såkallade kändisen som är trevligast, han/hon tackar alltid för sig medans "teamet" bakom stjärnan aldrig gör det, dom är mest otrevliga & ser ner på en. Hur kan det vara så? Är det inte stjärnan som ska vara snorkig & divig, det är ju trots allt han/hon som lyckats & blivit någon?! Inte fan är det basisten man kommer ihåg eller får höra/se intervjuer med...

Hade jäkligt mycket att göra idag och min lillasyster skulle hjälpa mig, klockan 10 skulle hon vara på plats och när hon inte kommit till 10.30 ringde jag hem till mamma.

E: - Hej, vart är Anna?

M: - Ja hon ligger väl och sover.

E: -  Jaha men hon skulle ju jobba med mig idag.

M: - Ja men visst i fan det har jag glömt bort, ska väcka henne så kommer hon när hon är klar.

Hon kom och vi blev klar i bra tid.


Nu på kvällen har jag varit hos Jimmy & AK, kollade på teve & snackade :) Me like!


Usch vad mycket jag skrivit, hoppas ni orkat läsa, måste ta & ladda upp några bilder snart, blir bara en massa tråkigt ord annars.

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards