€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 november 2009 17:40

Godeftermiddag vackra du!


Nu ska jag snart ta & knalla bort på kina restaurangen tillsammans med min kusin, vi ska ha en liten kalasmiddag för att jag snart är klar med praktiken. Shit vad konstigt det kommer kännas, ungarna blev helt uppskruvade idag när de hörde att det var min sista dag imorron..


Återkommer kanks eikväll om jag hinner, måste göra en självbedömning ikväll också. Imorgon är det fredag! :)


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 4 november 2009 15:26

Hello!


Vilken härlig onsdag, trodde att jag skulle dö av trötthet imorse men än så länge lever jag & vet ni vad jag tror?! Jag tror att ungarna är våran bästa källa till att behålla vår ungdomlighet, nu är jag själv väldigt ung än så länge men jag märker det på de äldre lärarna, dem är inte lika gråa och trista som människor i samma ålder men med ett annat yrke..


Igår höll jag på från 18.00 - 22.00 med en uppgift, höll på att bli galen, att en enkel jävla bokrecensionsmall till årskurs 3 kan ta 4 timmar, med en liten lite paus. Men fint blev det även om det inte blev som jag hade tänkt mig när mejlen strulade.


Nu ska jag fixa lite käk, magen kurrar. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 2 november 2009 21:48

Hej du!


Här kommer lite bilder som jag lovat, blev så sjukt trött av duschen men ett löfte är ett löfte. Enjoy!

Catwoman 

Stålmannen och Joey Tempest, eller var det någon i Twisted sisters? :P

 

Joey igen & en utkädning jag inte vet vad den föreställer ;)

  

Skotten blev kvällens bäst utklädda :)

 

Who you gonna call? Ghostbusters!

     

en sjökvinna och en sjuksköterska försöker på fyllan att ta ett kort inne på toan,

misslyckat, nä vad får dig att tro det?! :P


Nu måste jag äta en nattmacka. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 1 november 2009 20:57

Hej vackra du!


Orkar inte skriva så mycket idag, är helt slut efter dagens jobb och nu väntar en film jag hyrt.

Hör av mig imorron efter att jag slutat jobbet. :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards