€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 6 november 2009 17:10

Hello!

Nu är jag hemma hos Jenny, Mattias & Wille, ska få bli bjuden på middag här idag :)

William kan vara en av de roligaste jag känner, han har ju börjat surra som att man tankat han med 5:or hela dagen. Vi satt i bilen när Jenny var in och handlade en snabbis, under den korta tiden hann han berätta att han var jätt mörkrädd och att om vi tände så kunde han se mig, att vi skulle åka hem och leka med Postis-Pär. Älskade William!


Igår kväll var jag med mi kusin hela kvällen & det blev sent som bara den, men himmel vad trevligt vi hade & himmel vad trött jag var imorse.

Sista dagen på praktiken, rätt så tråkigt & barnen tyckte detsamma. Kommer sakna dom!


Nej nu ksa jag lyssna på Spotify & mysa, det är ju trots allt fredagsmys! :)

Hoppas ni får en fin Fredag! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards