€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 17 november 2009 22:13

Usch det gör verkligen ont i hela hjärtat när någon talar/skriver illa om Rickard Wallin, spelar ingen roll om det är vanliga svenskar eller galna kanadensare, ingen kan påstå att Rickard är en dålig hockeyspelare. Visst han är inte en sjärna "over there" men hemma i Sverige är han det.

Sedan att han har en guldkedja runt halsen är väl för fasiken ingen big deal, det är ju en del av honom!

Vet inte vad jag ska skriva mer, jag är nog alldeles för partisk för att ens skriva om Wallin, han är en spelare som verkligen ligger mig varmt om hjärtat..

Hoppas han kommer hem snart så Färjestad blir Färjestad igen :)


Godnatt på er! :)

Av Emma Johanna Andersson - 17 november 2009 19:56

Hej du fina vän!


Idag har jag verkligen inte haft tid till att sitta vid datorn, försökte en luten stund men gav upp väldigt snabbt, jag har nämligen varit barnvakt till lilla Isak hela dagen.

Vad har vi gjort då?

Jo vi har varit ute på 3 lång promenader och ätit mat 4 gånger, sedan somnade vi båda 2 på soffan utmattade. Gulligt!

Blev sedan bjuden på middag av päronen till den lilla & det var gott, guld värt att slippa laga mat själv :)

En sak som jag kommit på nu efter att ha haft en unge hela dagen är att jag inte ska bo i lägenhet när jag får egna barn, nej jag ska ha ett hus så att man bara behöver gå en promenad för att få dom att somna och sedan låta dom sova ute resten av tiden, Isak vaknade ju när jag skulle bära upp honom för trappen här hemma. Meeen, det är länge kvar tills jag klämmer ut/adopterar mig en liten knodd :)


Nu ska jag kolla på One Tree Hill :)

Puss på dig!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards