€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 15 november 2009 20:56

På fejjan från Älgmiddagen, min usb kabel är fortfarande hos Jonssons.

Älskade Maggan och jag

Av Emma Johanna Andersson - 15 november 2009 20:44

Godkväll!


Åh vad mysigt det var uppe hos bror igår, synd bara att jag missade Färjestad nere i Timrå men ibland får man göra vissa val i livet och då hamnar alltid familj och vänner först. Hade dessutom velat vara i Umeå igår och se Takida men det fick också vänta, vara ju bara drygt ett år sedan sista :P

Brorsan fick iaf Fifa 10 och då såg man inte röken av honom mer den kvällen, så vi andra satt och myste i soffan med kaffe, pepparkakor & lussebullar :)

Vägen hem var inte lika kul, det började snöa och blev kallare men ju närmare hem vi kom ju varmare blev det och imorse klockan 7 var det 6.5 grader varmt ute, helt galet, det är ju för fasiken av november.


Jobbet gick bra, himla tråkigt eftersom paret på 30 aldrig ville ge sig av men då hann jag med en massa annat som kanske inte skulle ha blivit gjort då. Nej nu ska jag gå på Video och hyra en film :)

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 15 november 2009 09:04

Sitter på jobbet och har det ganska döfött just nu och kikade in på aftonbladet/sportbladet en sväng för att se vad som hänt.

* En allsvensk stjärna är anhållen, misstänkt för våldtäkt. (har ju hänt förrut, fast då inom hockeyn. Men läs artikeln, ganska intressant historia bakom det hela, jag förstår faktiskt inte hur det kunde gå så långt, måste ha varit en stor lägenhet.)

* Zäta gjorde hattrick. (Inte så otippat)

* New York Rangers vann och Henke storspelade. (Inte så otippat)

* Hockey resultaten/referat från igår. (verkligen inte otippat)

* Peter Häggström är gay.

Ursäkta come again, han som jag satt och dregglade över en hel sommar under friidrotts VM 2007 i Osaka och bara väntade på att få träffa och gifta mig med är vaddå?

Inte intresserade av tjejer, ja så var det ja. Vilken käftsmäll!


Sånt är livet som hon sjöng, vad hon nu hette.


Nu ska jag jobba. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards