€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 10 november 2009 14:33

Hej!


Oj vad besiken jag blev på fotbollsgalan igår kväll, var inte lika underhållande & roligt som det brukar vara.

Jag gillar Zlatan så missförstå mig rätt i det jag tänker skriva nu.

Ett fortollslag består av en himla massa personer, minst 11 stycken som rör sig ute på planen samtidigt. Alla lag har minst en fixstjärna, Zlatan är vår det är jag helt med på. Men det får inte gå till en sådan överdrift som det gjorde igår, allt kretsade kring Zlatan, vart galan hölls, vem det snackades mest om m.m

Varför har vi inte tidigare befunnit oss i Helsingborg hemma hos Henrik Larsson som faktiskt är varit vår största stjärna under en himla massa år?

Varför får inte Caroline Seger lika mycket uppmärksamhet, hon fick ju ändå 3 utmärkelser igår.?!

Nej jag gillar Zlatan men jag gillar Anders Svensson, Sebastian Larsson m.fl minst lika mycket, jag gillar hela landslaget lika mycket som Zlatan utom Kim Källström och han blev årets mittfältare, vilka är det som bestämmer vinnarna till priserna? Jag blir helt förstörd utav att han fick det!


Nej nu har jag fått gnällt av mig lite, men fortfarande jag gillar Zlatan och utan honom så skulle Sverige inte vara lika bra men mest av allt gillar jag Klas Ingesson, en kämpe utan dess like och han förtjänade varje applåd & ståendeovation han fick! Såg ni förresten Pontus Kåmarks tårar?! Rörande.


Puss


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards