€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 11 november 2009 21:52

Ohh vilken spännande kväll eller stund jag haft nu. En gäst ringde och berättade att brandlarmet gick på hotellet så jag och mamma fick gå dit och försöka stänga av det, som tur var brann det inte så alla kunde gå och lägga sig igen. Jag tyckte mest att det var oerhört spännande så jag satt med ett leende på läpparna ;)

Tydligen så tyckte någon vuxen människa att det var kul att slå sönder glaset och trycka in knappen, bara för att se vad som hände. Ska bli kul att höra imorron vilka det var, för det var 2 stycken, 2 killar som tydligen var fulla.

OMOGET!


Nu ska jag kolla på sportnytt och sedan en film. Sov sött fina vän!

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 11 november 2009 16:40

Hej vännen!

Nu är dagens middag avklarad, disken är diskad & kaffet kokar.

Jimmy & kidsen kommer om en stund vet inte om min AK är med eller om hon jobbar till 18.15 & kommer hit efter det. Vi får väl se.


Nu ska jag leta reda på ett recept till någon god kaka som jag ska bjuda på. Tips?


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards