€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 13 november 2009 16:16

Hey you!


Idag var jag och syster på stan en sväng och shoppade lite, köpte en svincool Kiss tröja till Wille i julklapp + super duper söta kläder (Tröja, kofta & jeansleggins) till lilla Maja som är 10 mpnader och ännu inte blivit uppvaktad av mig, skämmes ta mig fan!

Efter det så gick vi till kommunhuset där Jenny vaccinerade sig, galet vad ont i magen jag fick när jag satt där och väntade på att hon skulle bli klar, en kärring svimmade & jag höll nog på att göra detsamma, är så jävla spruträdd så jag skulle kunna dö. Är syster Sigrids fel hon stack ju som en kratta när man gick småskola.


Nej nu ska jag titta om jag hittar någon mat och sedan är det idolmys hemma hos AK!!!! :D

Hoppas ni får en fin & lugn fredag! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards