€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emma Johanna Andersson - 14 november 2009 08:16

Godmorning cakes!


Hur mår ni denna fin fina lördags morgon? Råkade ni ut för några olyckor igår då det var fredag den 13:e<?

Det gjorde inte jag som tur var, är lite skrockfull av mig, typ som att jag måste spotta 3 gånger när en svart katt går/springer över vägen, jag undviker att gå under stegar, atr krossa speglar tillhör inte heller favoriten, därmot bryter jag inte ihop om jag missar detta på nåt vis, en sak jag däremot får lite smått panik över är om jag kliver på en A-brunn, det gillar jag inte.


Igår var det idolmys hos Jimpa & AK, gud vad jag älskar dom, underbara människor! Ungarna är lika härliga dom, Filippa är ju min tjej så är det bara, första namnet som hon sa var Emma (det betyder nåt det) & jag tror att Fabian sa Emma igår, för när jag kom in i vardagsrummet så jublade han något i stil med mitt namn & sedan kramades han, gulle! :)


Nu sitter jag på jobbet och har fått iväg en enda gäst, lär bli här länge känns det som. Blä!

Efter att jag slutat brassar jag vidare mot Övik och bror, han ringde igår & frågade när jag skulle komma och när jag skulle fara hem.

- Jag vet inte riktigt. Vaddå då, ska du bort?

- Ja men jag tänkte gå på hockeyn om det är okej för dig, jag kommer hem direkt efter det.

- Men självklart ska du gå på hockeyn, Oscar Steen firar ju 200 matcher så fira han åt mig med.

Min älskade bror!


Nu måste jag jobba. Puss!



Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards