€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emma Johanna Andersson - 7 oktober 2009 20:19

Eftersom det är rosamånaden så tänkte jag köra på en rosa blogg. Jag gillar inte rosa men jag gör detta för att jag vill visa på ett lite tamt sätt att jag bryr mig om de stackare som drabbats av bröstcancer någon gång i livet, cancer överhuvudtaget är en sjujävla hemsk sjukdom som jag hoppas att vi kan bota så snart som möjligt. Vi kan alla hjälpa till på olika sätt, ett sätt just nu är att klicka på "ge en gåva" till höger här på min blogg eller så kan ni skicka sms: BESEGRA 1519 till 72988 och skänka 50:- En liten summa som ger så mycket & betyder oerhört mycket för de drabbade och deras anhöriga.


Puss!  

Av Emma Johanna Andersson - 7 oktober 2009 18:06

Hej fina du!  


Men satan i gatan vad kul jag har haft idag. Vi var ett rejält gäng som klockan 9.00 begav oss från parkeringen i Öhn till skolskogen för en dag fylld med lekar, visst låter det härligt?

  

Hälften av gänget framme i skogen.


Dagens schemat har typ sett ut såhär:

* Leka

* Fika

* Leka

* Lunch

* Leka

* Fika

* Diskussioner.

  

Leta reda på sakerna som står på lakanet.


Har fått så mycket bra tips och ideer nu efter denna dagen & jag är mycket glad att jag fick chansen att vara med, säkert ingen annan i min klass som fått vara med på nåt sånt här :)

En tipsslinga, ett tärningsspel, under hökens vingar med matte istället för färger + mycket mer har vi underhållit oss med. Suveränt.

  

Mysig lägereld.

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards