€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2009 19:26

Godkväll!

  

Är så sjukt sugen på en liten fest ikväll men jag kan verkligen inte, det skulle inte bli nå bra imorron, men en liten kanske?

AK kommer till mig & för ett litet tag sedan fick jag ett sms av Eric där det stod att han och Magda också kommer, Åh som jag har saknat min älskade Magda & Eric för den delen :)

3 favoriter kommer till mig! Kvällen är complete!

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2009 08:42

Lillebrorsan: Vilken snygg kvinna!  

Storebrorsan: Tyst.

Lillebrorsan: Vilken snygg kvinna hon var.

Storebrorsan: TYST!


Blev nyss kallad för en snygg kvinna av en typ 3-åring. Hahaha!

Av Emma Johanna Andersson - 17 oktober 2009 08:09

Godmorgon!


Men fy satan vad trött jag var idag, tog mig knappt upp ur sängen när klockan slog nära 6. Men kom iväg till slut &    känner nu att jag örjar vakna till liv, sakta men säkert. Har till och emd haft chansen att tvätta håret här borta, såg ut som ett spöke utan smink och med fettigt hår, tjusigt värre när man jobbar på hotell.

Har dessutom hunnit med en hel del men nu tänker jag inte göra mer idag, imorron kommer Sussie och hjälper mig så jag vill att hon ska få vara här i några timmar annars är det rätt onödligt och offra en hel lördag på att sitta hemma & lägga sig tidigt om man bara behöver jobba i 2 timmar, eller vad säger ni?!


Nej nu ska jag läsa aftonbladet. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards