€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2009 22:58

Wooooohiiiii!

Min kära dator funkar igen, iaf för ikväll, imorron är en ny dag & då får vi se vad den känner för då. Börjar helt    seriöst att tro att den har känslor & att den valde att strejka för att få mig att visa mina känslor för den. Nu ska hon/han få ett namn så kom med förslag ;P


Nu ska jag sova.. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 21 oktober 2009 18:16

Hej fina du!


Håller på att få ett smärre sammanbrott just nu, min dator har som det verkar lagt ner all verks   amhet för evigt. Den funkar inte, eller den funkar men kommer till ett visst läge innan den blir helt blå & inte gör någon större anstränging för att komma fram till startsidan. Blir så jävla less, dels för att det finns så mycket roligt att göra på datorn & dels för att jag sköter skolan över datorn. Damn! Är hos mamma nu & uträttar vissa viktigheter ;P


Dagen har varit bra & ungarna har jaft en trevlig dag fylld med FN saker, vi har nämligen firat FN-dagen idag. Har mest flutit runt & varit på de olika stationerna  utan större ansvar, känns skönt, imorron ska jag mänlien ha kisen all by my self en stund medans Barbro ska ut på uppdrag. Har haft dom själv många gånger förut och det har alltid gått super så jag är inte nervös.


Nej nu ska jag kolla på One Tree Hill sedan gå hem och städa lite & kolla om min älskade dator har vaknat till liv & slutat strejka. Pust & stön.


Puss på er

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards