€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emma Johanna Andersson - 9 oktober 2009 18:09

Goddagens!  

Hur mår ni ikväll mina små kakor?

Här är det prima liv, äntligen helg! + att det äntligen är dags för idol fredagsfinal nummer 1! Lovely..

Dessutom har jag sett fram emot denna helgen lika mycket nästan som julafton, det är marknad här hemma & det är så mysigt att bara gå omkring där uppe & titta på folk :) Ska köpa sockar, måste ha någrasnabbt & även om kvaliten är dålig så är priset bra och man kna kosta på att dom går sönder efter 3 gången. :)

Måste även köpa en ny parfym imorron, vill förnya mig & eftersom min favorit inte finns längre sedan parfym arrären la ner så måste jag ge mig ut på jakt efter en ny tills jag kommer ner eller upp till nåt ställe som har den.

(Parfymen kommer inhandlas på stan & inte på marknaden)

Förslag välkomnas!


Nej nu ska jag vara lite sällskaplig, har blivit bjuden på middag av snälla Jenny & Erik & sedan ska jag vidare till AK för idoooool! :)

Ha en bra kväll. Puss!!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards