€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under juli 2008

Av Emma Johanna Andersson - 21 juli 2008 22:19

Idag har skotern gått på vattnet, (snöskotern inte vattenskotern)eller ja gått & gått, den kom en bit.. Bilder kommer nog imorron, finns en hel del mest på blommor eftersom jag blev less på att vänta på att skotern ens skulle starta efter att ha gjort en djupdykning.. Hitta en massa roliga inställningar på kameran så jag fick namnet naturfotografen.. Karin var iaf imponerad ;)


Dagen har gått otoligt jäkla fort, fick vara på dagstäd på morronen & det gillas inte alls.. Tråkigt att vara själv & utan radio..

Nä nu ska jag hoppa i säng, har nyss kommit hem från mormor, hon hade köpt tårta eftersom det är min andranamns namnsdag idag: JOHANNA :)

Congrats till moi


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2008 18:55

Vänner & bekanta, gårdagen var fabulous! Visst det fanns sånt som drog ner kvällen men jag & Sophie kom på att det alltid finns det så varför hänga läpp när man bara kan ignorera det?!

Vi började då här hemma hos mig, efter en massa snack om egentligen bara strunt så strosade vi ner mot parken, där Tensta redan börjat spela.. Det var rätt mycket folk men efter ett tag så valde vi att gå in på Impuls till alla andra, jag som jobbade var tvungen att flörta lite med entrévärden så att jag skulle få gå ut & in för att släppa in nägra gäster, den gick hem & alla var lyckliga..

Träffade såklart Jörgen, the one and only.. Sist vi sågs så sa jag att han skulle fixa lite ljusa slingor i håret men igår hade han rakat av allt, meeeen när vi skulle gå hem så fick jag höra att han tagit mitt råd men att det hade blivit helt misslyckat & bränt sönder håret, thats whay it was all gone!

Nä det var väl det tror jag, känner att jag inte orkar ta upp nåt mer med risk för att bli alldeles för tjatig & gnällig..

Puss!

Bilderna föreställer Magda & jag på väg till parken

Busarna Jörgen, Sander & jag

Tensta på scen!

Av Emma Johanna Andersson - 19 juli 2008 19:07

Nu ska jga springa bort på videoteket & köpa mig nåt blandbart för sedan är det Adam Tensta the mighty som gäller!

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2008 20:38

Idag är det torsdag vilket innebär att det endast är en dag på denna sjukhus veckan.. Underbart var ordet!

Kvällen har spenderats med grillat & ett besök hos världens sötaste, goaste & busigaste kille, min gudson William..

Han är så himla gosig att man skulle kunna äta upp honom men då kan man ju inte gosa med han mera.. ;)

CUTIE! ------>


Till helgen väntar tyvärr jobb, men även fast jag börjar 06.00 på söndagen så ska jag ta mig ner till parken & spana in Adam Tensta the mighty.. Jag gillar inte riktigt hans genre men han gillar jag, stenhård kille, som William..

Natruligtvis så kör vi inte vitt utan det blir mera en dimma som kanske slutar med att jag sover på hotellet bara för att slippa stiga upp 10 minuter tidigare för att gå bort :P

Vet ej vilka som ska ut eller vart man börjar kvällen, förutom Magda, hon ska jag vara som ett plåster på eller tvärtom kanske?!


Nä nu ska jag nog duscha för om en timma typ börjar Hells Kitchen & det tänker jag inte missa.

Puss!


Av Emma Johanna Andersson - 16 juli 2008 19:45

I´m back!

Middagen var alla tiders super bra, fläskfilé med bakadpotatis & jäkligt god sås.. Efterrätten var om möjligt ännu bättre, pajtårta med jordgubbar, banan, gelantin & vaniljvisp, den ska jag baka varje dag tills jag är så tjock att jag rullar fram :)

Efter middagen så blev det en omväg in till Patrik där jag äntligen fick tillbaka min kamera, shit vad handikappad jag känner mig utan den, även fats den inte används varje dag så vill man ju ha dne hemma iaf om de skulle dyka upp nåt..


Igår fick jag förövrigt fint besök Bästa Jörgen kom & hälsade på..

Hej Emma Andersson det är Jörgen Bodin vad gör du?

Oj vad glad jag blev så vi fixade en rulle som vi sett redan men som Jörgen ville se för den är så bra, enligt han!


På kameran fanns midsommarbilderna som jag tänkte att ni skulle få se några av såhär "ett par dagar" efteråt ;)

Jag & Jennifer

Wilma (the dog)gjorde en super konst  och fick ner stenen i flaskan samtidigt som innehåller fanns kvar (?)!

Grillhuset, bästa stället på hela festen.. MAAAT!

Nä nu ska jag spela kort blev det sagt :)

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 16 juli 2008 16:07

Nu ska jag fara och käka Olle fyller 80 år så därför blir det middag på myregården eller vad det hette..

Har lite bråttomt eftersom middagen är klockan 17.00 & det är en bit att åka & jag är inte den som kör mycket över hastighets begränsningen.. Åter kommer senare.. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 15 juli 2008 15:52

Alla tiders!


Det är sommar men vart är solen? För mig känns det som att det kvittar men jag tänker på de stackare som inte har ett jobb, de som har ett jobb men får bestämma tiderna själva eller de som rent av jobbar natt, dem är det synd om, eller nåt sånt..


Min dag har varit fruktansvärt långtråkig, fram tills nu, för nu har jag slutat för dagen & kvällen ligger som röda mattan framför mina fötter.. Eller ja teven sitter på väggen någon mete bort från mig iaf! Nu ska jag fixa ihop en tacogratäng så middagen kommer på bordet.. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 14 juli 2008 06:20

Igår kväll mötes jag av denna man som helt plötsligt blivit bakgrund på datorn.. Jag blev rädd!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards